La începutul acestei săptămâni, primarul Adrian Dobre a pus la treaba societățile responsabile de curățenia din oraș.

Astfel, angajații SGU și Rosal – grupati în echipe mixte, au început programul de curățenie din 3 zone diferite – Malu Rosu, Colonia Teleajen și cartier Nord.

Lucrările sunt verificate de către consilierii PNL (doar pe aceștia i-am găsit pe zona), prezenți la desfășurarea lucrărilor și de cetățenii din zona care colaborează cu aceștia, așa cum ne-a declarat doamna Tereza din cartierul Malu Rosu: „eu stau chiar la parter și sunt toată ziua acasă, așa ca îmi este foarte ușor sa urmăresc ce se intampla. Când am văzut ca nu s-a facut tot ce trebuie, am pus imediat mana pe telefon și am sunat-o pe domnisoara Cristina (n.r. Cristina Enache).”

Așa cum v-am obișnuit, mâine transmitem LIVE de la desfășurarea lucrărilor.

Va invitam sa ne urmariti.

